از نظر اینجانب برگزاری این دوره بسیار مفید و قابل استفاده می باشد و موارد ارائه شده در کارهای روزمره سازمان های پروژه محور کاربرد وسیعی دارد. اینجانب قویاً طی کردن این دوره را به همکاران توصیه می کنم.

سید محمد جواد سیدی / مجری طرح در شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت

دوره مفیدی بود و به نظر من لازم است کلیه مدیران و روسای واحدهای مجری چنین دوره ای را بگذرانند.

محمد نیکوکلام / رئیس برنامه ریزی و کنترل پروژه در شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت

دوره بسیار مفید و کاربردی بود و مطالب بسیار خوبی که در پروژه های این سازمان وجود دارد تشریح گردید، شخصاً از استاد این دوره آقای مهندس آتش فراز تشکر می کنم.

علی شکوری / مجری طرح در شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت

بنده دوره تربیت کارشناس کنترل پروژه را در جهاد دانشگاهی صنعتی شریف گذارنده بودم که تاکید آن بر روی نرم افزارها بود، اما تأکید این دوره بر اصول و مفاهیم عمیق دانش مدیریت پروژه بود که علاقه زیادی را در من ایجاد کرد و در حقیقت مشعوف شدم و مطالبی که یاد گرفتم را سعی خواهم کرد در محیط کاری و حتی زندگی روزمره خود اعمال کنم، این دوره در مقایسه با کلاس های دانشگاه خیلی بهتر بود و تفاوت بسیار زیادی داشت.

محمد محبی مقدم / فارغ التحصیل مهندسی صنایع

دوره بسیار عالی و کاربردی بود و بسیاری از مطالب مطرح شده در دوره مورد استفاده اینجانب قرار گرفت و قطعاً از آن ها در عمل استفاده خواهم کرد. شرکت در این دوره را به تمامی همکاران با رشته کاری مرتبط توصیه می کنم.

سوزان رجبی / مدیر دفتر مدیریت پروژه (PMO) شرکت مهندسین مشاور خانه سازان

با سلام بنده هم به نوبه خود از این دوره لذت بردم. به راستی کتابهای متعددی را مطالعه کرده بودم ولی اینگونه که جنابعالی تدریس فرمودید موارد استفاده را درک نکرده بودم، کمال تشکر از جنابعالی را دارم .

حمید رضا خدام / شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت

انرژی و توان استاد، علاقه مندی و حضور در کلاس را دو چندان می نماید. اولین کلاس درسی بود که تمامی جلسات آن را به طور کامل حضور یافتم. کاربردی و اصولی بودن دوره، پیوستگی و یکپارچگی مطالب جزء نقاط قوت دوره می باشد.

امید صدیقی / شرکت کارت اعتباری ایران کیش

این دوره هم برای افراد تازه کار و هم برای افراد با تجربه مناسب است چرا که افراد تازه کار را با مفاهیم عملی آشنا می کند و تجربیات افراد با سابقه را نیز سازماندهی کرده و بر آن ها می افزاید.

کوروش نجاتی / شرکت هیربدان

مزیت این دوره آن بود که از قبل از عقد قرارداد شروع می شود و با خاتمه قرارداد به پایان می رسد و در هر مرحله چالش ها و مسائل کاربردی مطرح می شود. شرکت در این دوره را به همکاران توصیه می کنم.

وحید ریاضی / شرکت بنا آفرین صنعت سپید

دوره بسیار مفید و کاربردی و منطبق بر اهداف استراتژیک شرکت بود.

رضا قدوسی / مدیر عامل شرکت چاوش راه بنا

با توجه به دانش، صبر و حوصله و فن بیان و تسلط بسیار بسیار بالای آقای مهندس آتش فراز و همچنین تجربه بالای ایشان، این دوره برای اینجانب بسیار کاربردی و مفید بود. و شرکت در این دوره را به همه کسانی که در این زمینه می خواهند فعالیت کنند توصیه می کنم.

شیوا عابدی / فارغ التحصیل مهندسی صنایع

بسیار عالی و کابردی بود و ارائه منسجم مطالب در کنار بیان مثال های کاملاً کاربردی و شفاف استاد در روند یادگیری بسیار تأثیر گذار بود.

الهام سادات مطهری / طراح و ناظر

شرکت در این دوره بسیار خرسند شدم. تشکر ویژه از آقای مهندس آتش فراز برای آموزش مفید و عالی ایشان

علیرضا یاوری / سرپرست کارگاه- شرکت چاوش راه بنا

علی رغم اینکه ارشد رشته مدیریت پروژه و ساخت را گذرانده ام ، مطالب دوره بسیار کاربردی و عملی بود و نهایت بهره را در این دوره بردم.

بهناز قناد پور / مسئول کنترل پروژه - شرکت چاوش راه بنا

دوره بسیار مفید و کاربردی بود. تسلط استاد و مشارکت دادن افراد و کارگاه های آموزشی کلاس را کاربردی و با نشاط کرده بود.

پیوند نور خمامی / شرکت چاوش راه بنا

دوره مفیدی بود و شرکت در این دوره را به دیگران توصیه می کنم.

حامد حسن دوست / کارشناس قراردادها- شرکت پرمان پویش

شرکت در این دوره را به سایرین توصیه می کنم به خصوص به دوستانی که در ابتدای کار پروژه هستند تا بتوانند استراتژی های بهتری در زمینه مدیریت ادعا و آنالیز تأخیرات اتخاذ نمایند.

محمد حسن فارسی نژاد / رئیس کارخانه

دوره بسیار مفید و کاربردی بود و لازم است این دوره برای کلیه کارشناسان پروژه ها برگزار شود.

احمد محمدی دهج / مدیر پروژه مجتمع مس شهر بابک