برگزاری دوره عمومی در جهاد دانشگاهی صنعتی شریف

معرفی دوره عملی مدیریت و کنترل پروژه بر اساس استاندارد PMBOK: Sixth Edition

پیاده سازی بر روی یک پروژه واقعی 

برای درک کاربرد استاندارد PMBOK این دوره را تجربه کنید”

 

نمونه توصیه نامه های شرکت کنندگان در دوره عملی مدیریت و کنترل پروژه بر اساس استاندارد PMBOK در جهاد دانشگاهی صنعتی شریف

نام شرح توصیه
سوزان رجبی- مدیر دفتر مدیریت پروژه (PMO) شرکت مهندسین مشاور خانه سازان دوره بسیار عالی و کاربردی بود و بسیاری از مطالب مطرح شده در دوره مورد استفاده اینجانب قرار گرفت و قطعاً از آن ها در عمل استفاده خواهم کرد. شرکت در این دوره را به تمامی همکاران با رشته کاری مرتبط توصیه می کنم.
محمد محبی مقدم- فارغ التحصیل مهندسی صنایع بنده دوره تربیت کارشناس کنترل پروژه را در جهاد دانشگاهی صنعتی شریف گذارنده بودم که تاکید آن بر روی نرم افزارها بود، اما تأکید این دوره بر اصول و مفاهیم عمیق دانش مدیریت پروژه بود که علاقه زیادی را در من ایجاد کرد و در حقیقت مشعوف شدم و مطالبی که یاد گرفتم را سعی خواهم کرد در محیط کاری و حتی زندگی روزمره خود اعمال کنم، این دوره در مقایسه با کلاس های دانشگاه خیلی بهتر بود و تفاوت بسیار زیادی داشت.
وحید ریاضی- شرکت بنا آفرین صنعت سپید مزیت این دوره آن بود که از قبل از عقد قرارداد شروع می شود و با خاتمه قرارداد به پایان می رسد و در هر مرحله چالش ها و مسائل کاربردی مطرح می شود. شرکت در این دوره را به همکاران توصیه می کنم.
کوروش نجاتی – شرکت هیربدان این دوره هم برای افراد تازه کار و هم برای افراد با تجربه مناسب است چرا که افراد تازه کار را با مفاهیم عملی آشنا می کند و تجربیات افراد با سابقه را نیز سازماندهی کرده و بر آن ها می افزاید.
امید صدیقی- شرکت کارت اعتباری ایران کیش انرژی و توان استاد، علاقه مندی و حضور در کلاس را دو چندان می نماید. اولین کلاس درسی بود که تمامی جلسات آن را به طور کامل حضور یافتم. کاربردی و اصولی بودن دوره، پیوستگی و یکپارچگی مطالب جزء نقاط قوت دوره می باشد.
الهام سادات مطهری-طراح و ناظر بسیار عالی و کابردی بود و ارائه منسجم مطالب در کنار بیان مثال های کاملاً کاربردی و شفاف استاد در روند یادگیری بسیار تأثیر گذار بود.
شیوا عابدی- فارغ التحصیل مهندسی صنایع با توجه به دانش، صبر و حوصله و فن بیان و تسلط بسیار بسیار بالای آقای مهندس آتش فراز و همچنین تجربه بالای ایشان، این دوره برای اینجانب بسیار کاربردی و مفید بود. و شرکت در این دوره را به همه کسانی که در این زمینه می خواهند فعالیت کنند توصیه می کنم.

 
 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت  مرکز آموزش های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی صنعتی شریف (www.sctae.info) مراجعه فرمائید؛ و یا با شماره تلفن های 66075626  و 66075641 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید